loading...

مشاوره تحصيلي

مشاوره بدون كنكور مشاوره انتخاب رشته - تحصيل خارج از كشور - ثبت نام آزمون ها _ مدارس شاهد - تكميل ظرفيت _ تيزهوشان - استخدامي

بازدید : 1030
11 زمان : 1399:2

سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 كدامند؟

سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 عبارتند از : حافظان قرآن كريم كه در حقيقت شامل تمام دانش آموزاني مي باشد كه حافظ قرآن كريم مي باشند كه اين امكان را دارند براي ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام نمايند . همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و كشور و نيز مسابقات در سطح بين الملل شده باشند نيز مي توانند از سهميه آزاد استفاده كنند . همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگي و هنري و ورزشي و علمي دانش آموزان در سطح منطقه و استان و كشور و نيز در سطح بين الملل شده باشند و يا اين كه دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران شده باشند مي توانند از سهميه آزاد در طريقه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 استفاده نمايند . شايان ذكر است كه فرزند كارمند رسمي و پيماني آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل در طرح شاهد و نيز دانش آموزان متقاضي ثبت نام در مدارس شاهد محل تدريس والدين و فرزندان كاركنان رسمي آموزش و پرورش شاغل در مدارس ايثارگران و فرزند فرهنگيان شاغل به تدريس در مدارس مناطق عملياتي و فرزند كارمند رسمي آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل يا بازنشسته ( مامور با انتقالي به ادارات ديگر ) و يا فرزند ويا نوه خير مدرسه ساز و كليه دانش آموزان نيز با توجه به امتياز علمي خود مي توانند متفاضي استفاده از سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 شوند

ثبت نام مدارس شاهد 98.

نحوه امتياز بندي سهميه حافظان قرآن كريم چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهي معتبر از سازمان تبليغات اسلامي و اوقاف مي توانند با تائيد واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و با تائيد در حقيقت ستاد اجرايي شاهد منطقه به ازاي هر جز حفظ قرآن كريم 15 امتياز كسب نمايند .

نحوه امتياز بندي سهميه رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن ونهج البلاغه چگونه است؟

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه مي تواند 10 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه مي تواند40 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح كشور اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه مي تواند 50 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بين الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه مي تواند 60 امتياز بگيرد . شايان ذكر است حداكثر امتياز اين بخش 150 امتياز است .

نحوه امتياز بندي سهميه رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران فرهنگي و هنري و ورزشي چگونه است ؟

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران وفرهنگي و هنري و ورزشي در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 10 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران و فرهنگي و هنري و ورزشي در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 40 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران و فرهنگي و هنري و ورزشي در سطح كشوراگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 50 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران و فرهنگي و هنري و ورزشي در سطح بين الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 60 امتياز بگيرد . شايان ذكر است حداكثر امتياز اين بخش 150 امتياز است .

نحوه امتياز بندي فرزند كارمند رسمي و پيماني آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل در طرح شاغل چگونه است ؟

در صورت اشتغال تا سال 95 – 96 و نيز ارائه آخرين حكم استخدامي يا ابلاغ رسمي مبني بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصيلي جاري گواهي سوابق خدمت در طرح شاهد از مراجع ذيربط كه عوامل آموزشي به ازاي هر 6 ساعت در هفته 40 امتياز و عوامل اداري به ازاي هر 6 ساعت در هفته 15 امتياز مي گيرند .

و نيز در صورت داشتن سابقه سنوات گذشته خدمت آموزشي نيز امتياز به دانش آموزان تعلق مي گيرد . كه به ازاي هر 6 ساعت 45 امتياز تعلق مي گيرد و نيز حداكثر 1000 امتياز نيز به دانش آموزان متقاضي ثبت نام در مدرسه شاهد محل تحصيل والدين تعلق مي گيرد كه دانش آموزان جهت بهره مندي از امتياز اين بند در سامانه سجا با ارائه مدارك به كارشناسي شاهد منطقه / شهر مي توانند مراجعه نمايند .

نحوه امتياز بندي فرزند كاركنان رسمي آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ايثارگران چگونه است ؟

در صورت اشتغال فعلي تا سال 95 – 96 در صورتي كه آخرين حكم استخدامي يا ابلاغ رسمي اشتغال موظف در مدرسه ايثارگران در سال تحصيلي جاري 95 – 96 اگر سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ايثارگران هر سال 4 امتياز تعلق مي گيرد ونيز به عوامل آموزشي به ازاي هر 6 ساعت موظف در هفته 8 امتياز تعلق مي گيرد ونيز به عوامل اداري به ازاي هر 8 ساعت موظف در هر هفته 8 امتياز تعلق مي گيرد .

نحوه امتياز بندي فرزند فرهنگيان شاغل به تدريس در مدارس مناطق امنيتي چگونه است ؟

دانش آموزان جهت بهره مندي از امتياز اين بند در سامانه سجا مي توانند با ارائه مدارك به كارشناسي شاهد منطقه شهرستان مراجعه نمايند و 100 امتياز بگيرند .

نحوه امتياز بندي فرزند كارمند رسمي آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل يا بازنشسته ( مامور با انتقالي به ادارا ت ديگر ) چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه آخرين حكم استخدامي در سال جاري ( براي شاغلين ) و يا آخرين حكم بازنشستگي ( براي باز نشستگان ) و گواهي سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( براي مامورين و انتقالي ) به ازاي هر سال سابقه خدمت رسمي 5 امتياز مي گيرد و نيز حداكثر امتياز سابقه خدمت زوج كارمند 200 امتياز مي باشد .

نحوه امتياز بندي فرزند يا نوه خير مدرسه سازچگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهي صادره در سال جاري از اداره كل نوسازي مدارس استان و تائيد كتبي ستاد اجرايي شاهد استان ( سال جاري ) حداكثر 140 امتياز مي توانند با الويت احداث مدارس شاهد بگيرند .

دانش آموزان جهت بهره مندي از امتياز اين بند در سامانه سجا مي توانند با ارائه مدارك به كارشناسي شاهد منطقه شهرستان مراجعه نمايند

نحوه امتياز بندي كارنامه تحصيلي دانش آموزچگونه است ؟

دانش آموزان مي توانند بر اساس معدلشان از امتياز علمي براي ثبت نام مدارس شاهد برخوردار شوند . كه قطعا هر چقدر دانش آموز معدل بالاتري داشته باشد مي تواند از اين امتياز بيشتر برخوردار شود .

ليست شرايط ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزان فرهنگيان

كه ال از جمله شرايط ثبت نام مدارس شاهددر ورود به سايت سجا دانش آموزان فرهنگيان اين است كه داوطلبان در صورت داشتن آخرين حكم استخدامي صادره شده براي شاغلين در سال جاري يا آخرين حكم كار گزيني ( براي باز نشستگان ) و گواهي سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( براي مامورين و انتقالي ) مي توانند حداكثر امتياز سابقه خدمت زوج كارمند را كه 300 امتياز است را بيارند و همچنين شايان ذكر است به ازاي هر سال سابقه خدمت رسمي يا پيماني 5 امتيازدارد .

ورود به سامانه سجا 98

سهميه هاي بنيادي در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 كدامند ؟

  • با توجه به شرايط دانش آموزان شاهد و ايثارگر و از آن جا كه به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر فرزندان شاهد مي گويند مي توان گفت الويت ثبت نام مدارس شاهد 98 در سايت سجا به دانش آموزاني مي باشد كه امتياز بيشتري بتوانند از سهميه بنيادي كسب كنند . كه بتوانند در مجموع با استفاده از سهميه بنيادي و غير بنيادي در مدارس شاهد پذيرفته شوند . دانش آموزان حتما مي بايست مطابق با امتياز بندي كه مربوط به دانش آموزان شاهد و ايثار گركه در ادامه بدان خواهيم پرداخت عمل نمايند. اين امتيازات شامل موارديست كه در زير بدان اشاره شده است كه توصيه مي شود دانش آموزان شاهد و ايثارگر در صورت داشتن امتياز مربوط به دانش آموزان شاهد و ايثارگر نسبت به وارد نمودن امتياز بنيادي در سايت سجا اقدام نمايند.

ليست سهميه ها و امتيازهاي مدارس شاهد 98-99

  • نوه شهيد و جانباز70 درصد و بالاتر
  • فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهيد و جانباز 70 درصد و بالاتر
  • فرزند همسر شهيد
  • فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از كار افتادگي
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسيجي
  • فرزند مدافعين حرم
  • فرزند رزمنده نظامي يا وظيفه
  • خواهر زاده يا برادر زاده شهيدشهيد و جانباز بالاي70 درصد
  • دانش آموز جانباز
  • فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  • نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  • كه البته شايان ذكر است كه به ازاي حضور در مناطق امنيتي از تاريخ اول مهر67 به بعد حداكثر90 ماه به ازاي هر ماه2 امتياز تعلق مي گيرد
  • ونيزبه نوه آزاده 100 امتياز(حداكثر 2 مورد) و يا نوه جانباز50 تا69 درصد 100 امتياز(حداكثر 2 مورد ) تعلق مي گيرد
  • و نيزامتياز خواهر و برادر شهيد و جانباز70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتياز خواهد بود
  • و نيز به ازاي حضور در جبهه و مناطق جنگي در هشت سال دفاع مقدس(شهريور59 تا شهريور67) حداكثر96 ماه هر ماه15 امتياز تعلق مي گيرد
  • و نيز به ازاي حضور در مناطق عملياتي از تاريخ اول مهر67 به بعد حداكثر60 ماه به ازاي هرماه يك امتياز تعلق مي گيرد
  • امتياز فرزند رزمنده جبهه, مقاومت مدافعين خرم هر ماه30 امتياز در صورت جانبازي يا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زماني كه تحت پوشش بنياد شهيد قرار نگرفته اند فرزندشان با گواهي صادره از سوي ايثارگران سپاه ثبت نام قطعي خواهد شد

سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 كدامند؟

سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 عبارتند از : حافظان قرآن كريم كه در حقيقت شامل تمام دانش آموزاني مي باشد كه حافظ قرآن كريم مي باشند كه اين امكان را دارند براي ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام نمايند . همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و كشور و نيز مسابقات در سطح بين الملل شده باشند نيز مي توانند از سهميه آزاد استفاده كنند . همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگي و هنري و ورزشي و علمي دانش آموزان در سطح منطقه و استان و كشور و نيز در سطح بين الملل شده باشند و يا اين كه دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران شده باشند مي توانند از سهميه آزاد در طريقه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 استفاده نمايند . شايان ذكر است كه فرزند كارمند رسمي و پيماني آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل در طرح شاهد و نيز دانش آموزان متقاضي ثبت نام در مدارس شاهد محل تدريس والدين و فرزندان كاركنان رسمي آموزش و پرورش شاغل در مدارس ايثارگران و فرزند فرهنگيان شاغل به تدريس در مدارس مناطق عملياتي و فرزند كارمند رسمي آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل يا بازنشسته ( مامور با انتقالي به ادارات ديگر ) و يا فرزند ويا نوه خير مدرسه ساز و كليه دانش آموزان نيز با توجه به امتياز علمي خود مي توانند متفاضي استفاده از سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 شوند

ثبت نام مدارس شاهد 98.

نحوه امتياز بندي سهميه حافظان قرآن كريم چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهي معتبر از سازمان تبليغات اسلامي و اوقاف مي توانند با تائيد واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و با تائيد در حقيقت ستاد اجرايي شاهد منطقه به ازاي هر جز حفظ قرآن كريم 15 امتياز كسب نمايند .

نحوه امتياز بندي سهميه رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن ونهج البلاغه چگونه است؟

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه مي تواند 10 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه مي تواند40 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح كشور اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه مي تواند 50 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بين الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه مي تواند 60 امتياز بگيرد . شايان ذكر است حداكثر امتياز اين بخش 150 امتياز است .

نحوه امتياز بندي سهميه رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران فرهنگي و هنري و ورزشي چگونه است ؟

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران وفرهنگي و هنري و ورزشي در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 10 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران و فرهنگي و هنري و ورزشي در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 40 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران و فرهنگي و هنري و ورزشي در سطح كشوراگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 50 امتياز بگيرد .

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران و فرهنگي و هنري و ورزشي در سطح بين الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 60 امتياز بگيرد . شايان ذكر است حداكثر امتياز اين بخش 150 امتياز است .

نحوه امتياز بندي فرزند كارمند رسمي و پيماني آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل در طرح شاغل چگونه است ؟

در صورت اشتغال تا سال 95 – 96 و نيز ارائه آخرين حكم استخدامي يا ابلاغ رسمي مبني بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصيلي جاري گواهي سوابق خدمت در طرح شاهد از مراجع ذيربط كه عوامل آموزشي به ازاي هر 6 ساعت در هفته 40 امتياز و عوامل اداري به ازاي هر 6 ساعت در هفته 15 امتياز مي گيرند .

و نيز در صورت داشتن سابقه سنوات گذشته خدمت آموزشي نيز امتياز به دانش آموزان تعلق مي گيرد . كه به ازاي هر 6 ساعت 45 امتياز تعلق مي گيرد و نيز حداكثر 1000 امتياز نيز به دانش آموزان متقاضي ثبت نام در مدرسه شاهد محل تحصيل والدين تعلق مي گيرد كه دانش آموزان جهت بهره مندي از امتياز اين بند در سامانه سجا با ارائه مدارك به كارشناسي شاهد منطقه / شهر مي توانند مراجعه نمايند .

نحوه امتياز بندي فرزند كاركنان رسمي آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ايثارگران چگونه است ؟

در صورت اشتغال فعلي تا سال 95 – 96 در صورتي كه آخرين حكم استخدامي يا ابلاغ رسمي اشتغال موظف در مدرسه ايثارگران در سال تحصيلي جاري 95 – 96 اگر سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ايثارگران هر سال 4 امتياز تعلق مي گيرد ونيز به عوامل آموزشي به ازاي هر 6 ساعت موظف در هفته 8 امتياز تعلق مي گيرد ونيز به عوامل اداري به ازاي هر 8 ساعت موظف در هر هفته 8 امتياز تعلق مي گيرد .

نحوه امتياز بندي فرزند فرهنگيان شاغل به تدريس در مدارس مناطق امنيتي چگونه است ؟

دانش آموزان جهت بهره مندي از امتياز اين بند در سامانه سجا مي توانند با ارائه مدارك به كارشناسي شاهد منطقه شهرستان مراجعه نمايند و 100 امتياز بگيرند .

نحوه امتياز بندي فرزند كارمند رسمي آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل يا بازنشسته ( مامور با انتقالي به ادارا ت ديگر ) چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه آخرين حكم استخدامي در سال جاري ( براي شاغلين ) و يا آخرين حكم بازنشستگي ( براي باز نشستگان ) و گواهي سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( براي مامورين و انتقالي ) به ازاي هر سال سابقه خدمت رسمي 5 امتياز مي گيرد و نيز حداكثر امتياز سابقه خدمت زوج كارمند 200 امتياز مي باشد .

نحوه امتياز بندي فرزند يا نوه خير مدرسه سازچگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهي صادره در سال جاري از اداره كل نوسازي مدارس استان و تائيد كتبي ستاد اجرايي شاهد استان ( سال جاري ) حداكثر 140 امتياز مي توانند با الويت احداث مدارس شاهد بگيرند .

دانش آموزان جهت بهره مندي از امتياز اين بند در سامانه سجا مي توانند با ارائه مدارك به كارشناسي شاهد منطقه شهرستان مراجعه نمايند

نحوه امتياز بندي كارنامه تحصيلي دانش آموزچگونه است ؟

دانش آموزان مي توانند بر اساس معدلشان از امتياز علمي براي ثبت نام مدارس شاهد برخوردار شوند . كه قطعا هر چقدر دانش آموز معدل بالاتري داشته باشد مي تواند از اين امتياز بيشتر برخوردار شود .

ليست شرايط ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزان فرهنگيان

كه ال از جمله شرايط ثبت نام مدارس شاهددر ورود به سايت سجا دانش آموزان فرهنگيان اين است كه داوطلبان در صورت داشتن آخرين حكم استخدامي صادره شده براي شاغلين در سال جاري يا آخرين حكم كار گزيني ( براي باز نشستگان ) و گواهي سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( براي مامورين و انتقالي ) مي توانند حداكثر امتياز سابقه خدمت زوج كارمند را كه 300 امتياز است را بيارند و همچنين شايان ذكر است به ازاي هر سال سابقه خدمت رسمي يا پيماني 5 امتيازدارد .

ورود به سامانه سجا 98

سهميه هاي بنيادي در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 كدامند ؟

  • با توجه به شرايط دانش آموزان شاهد و ايثارگر و از آن جا كه به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر فرزندان شاهد مي گويند مي توان گفت الويت ثبت نام مدارس شاهد 98 در سايت سجا به دانش آموزاني مي باشد كه امتياز بيشتري بتوانند از سهميه بنيادي كسب كنند . كه بتوانند در مجموع با استفاده از سهميه بنيادي و غير بنيادي در مدارس شاهد پذيرفته شوند . دانش آموزان حتما مي بايست مطابق با امتياز بندي كه مربوط به دانش آموزان شاهد و ايثار گركه در ادامه بدان خواهيم پرداخت عمل نمايند. اين امتيازات شامل موارديست كه در زير بدان اشاره شده است كه توصيه مي شود دانش آموزان شاهد و ايثارگر در صورت داشتن امتياز مربوط به دانش آموزان شاهد و ايثارگر نسبت به وارد نمودن امتياز بنيادي در سايت سجا اقدام نمايند.

ليست سهميه ها و امتيازهاي مدارس شاهد 98-99

  • نوه شهيد و جانباز70 درصد و بالاتر
  • فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهيد و جانباز 70 درصد و بالاتر
  • فرزند همسر شهيد
  • فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از كار افتادگي
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسيجي
  • فرزند مدافعين حرم
  • فرزند رزمنده نظامي يا وظيفه
  • خواهر زاده يا برادر زاده شهيدشهيد و جانباز بالاي70 درصد
  • دانش آموز جانباز
  • فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  • نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  • كه البته شايان ذكر است كه به ازاي حضور در مناطق امنيتي از تاريخ اول مهر67 به بعد حداكثر90 ماه به ازاي هر ماه2 امتياز تعلق مي گيرد
  • ونيزبه نوه آزاده 100 امتياز(حداكثر 2 مورد) و يا نوه جانباز50 تا69 درصد 100 امتياز(حداكثر 2 مورد ) تعلق مي گيرد
  • و نيزامتياز خواهر و برادر شهيد و جانباز70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتياز خواهد بود
  • و نيز به ازاي حضور در جبهه و مناطق جنگي در هشت سال دفاع مقدس(شهريور59 تا شهريور67) حداكثر96 ماه هر ماه15 امتياز تعلق مي گيرد
  • و نيز به ازاي حضور در مناطق عملياتي از تاريخ اول مهر67 به بعد حداكثر60 ماه به ازاي هرماه يك امتياز تعلق مي گيرد
  • امتياز فرزند رزمنده جبهه, مقاومت مدافعين خرم هر ماه30 امتياز در صورت جانبازي يا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زماني كه تحت پوشش بنياد شهيد قرار نگرفته اند فرزندشان با گواهي صادره از سوي ايثارگران سپاه ثبت نام قطعي خواهد شد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 29

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 300
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 87
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1708
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2297
  • بازدید ماه : 4383
  • بازدید سال : 90278
  • بازدید کلی : 3913466
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی